۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۰

امام جمعه بیله سوار:

مسئولان استراتژی دفاع مقدس را در مدیریت خود پیاده کنند

 مسئولان استراتژی دفاع مقدس را در مدیریت خود پیاده کنند

بیله سوار - امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: مسئولان باید در مدیریت خود از استراتژی دفاع مقدس بهره برده و اهداف اداری و مدیریتی خود را براساس اهداف دفاع مقدس برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز بیله سوار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام با رشادت‌های بی بدلیل خود صحنه‌های غیرقابل توصیف از خود به یادگار گذاشتند و مسئولین کشورمان امروز باید در مدیریت خود از استراتژی دفاع مقدس بهره برده و اهداف اداری و مدیریتی خود را بر اساس اهداف دفاع مقدس برنامه ریزی کنند.

وی یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: امروز امنیت، پیشرفت و تعالی کشور را مرهون رشادت‌های دلاورمردان در صحنه‌های جنگ حق علیه باطل هستیم و دست اندرکاران و متولیان فرهنگی باید نسبت به ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین قشر کودکان و نوجوانان همت مضاعف داشته باشند.

امام جمعه بیله سوار با بیان اینکه با الگوگیری از سیره و فرهنگ دفاع مقدس، وضعیت فرهنگی در شرایط بهتری قرار می‌گیرد، گفت: ترویج سیره شهدا نیاز اصلی و اساسی جامعه امروز است تا با تاسی به آن بتوانیم کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم.

حجت الاسلام عزیری فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس را یادآور شد و خواستار اجرای تمامی برنامه‌های آموزشی و پرورشی در سال تحصیلی جدید در چارچوپ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد.

وی با تبریک میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق (ع) از مردم و مسئولین خواست؛ به عنوان امت پیامبر رحمت و مهربانی (ص) در جامعه اشاعه کننده فرهنگ محمدی و علوی باشند تا بسیاری از رفتارهای ناشایست در جامعه اصلاح شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار از فرماندار شهرستان بیله سوار و دست اندرکاران و متولیان امر خواست؛ نسبت به تقسیم زمین‌های مربوط به روستای خانکندی از توابع شهرستان بیله سوار در بین اهالی روستا همت داشته باشند و ین تقسیم بندی طوری انجام شود تا اهالی روستا با کشاورزی بر سر زمین‌های خود بتوانند در امرار معاش خانواده خود تلاش کنند.

کد خبر 6230908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha